Via de Patiëntenomgeving kunt altijd en overal zelf de volgende zaken regelen:

Herhaalmedicatie

 

- Aanvragen van herhaalmedicatie.

  

Webagenda

 

- Een afspraak maken bij uw huisarts op gereserveerde plekken in de agenda.

  

eConsult

 

- Een eConsult, een medische vraag stellen bij de artsen of de praktijkondersteunsters.

 
 

Account:

De patiëntenmodule werkt via een beveiligde verbinding en is alleen beschikbaar voor onze eigen patiënten. Omdat het om uw medische gegevens gaat waar alléén u toegang tot krijgt moet u een account aanmaken.
Let op: er kan per e-mailadres maar één account aangemaakt worden voor één patiënt. Dit is noodzakelijk omdat het om vertrouwelijke gegevens gaat die wij uitsluitend aan uzelf beschikbaar mogen stellen. Ook niet de gegevens van uw partner, kinderen of ouders. Helaas betekent dit dat u dus ook geen afspraak kunt maken voor uw partner/kind/ouder of herhaalrecepten voor hen kunt aanvragen. Hiervoor dient een eigen account via een eigen e-mailadres aangevraagd te worden. We vragen uw begrip hiervoor. E-mailadressen zijn eenvoudig aan te maken via gratis e-maildiensten als Gmail, Yahoo en Windows Live.

Nadat uw aanvraag is goedgekeurd krijgt u per mail een bevestiging dat u gebruik kunt gaan maken van de patiëntenmodule. Houd er rekening mee dat dit een werkdag kan duren.

In verband met de beveiliging is het belangrijk dat u, bij het aanvragen van een herhaalrecept, een eConsult of het maken van een afspraak, toegang heeft tot uw eigen e-mailaccount. Na het inloggen krijgt u indien u een van de services aan klikt een sessiecode naar dit mailaccount gestuurd. Dit is een extra beveiliging en deze code moet u invullen om verder te kunnen.

Indien u meer informatie wenst kunt u de uitgebreide handleiding lezen.

Als er vragen of problemen zijn met het gebruik van het patiëntenmodule, kunt u contact opnemen met de praktijk. Wij zullen dan met u kijken hoe we dit op kunnen lossen.

Adres

Zegerijstraat 10
6971 ZP Brummen
Kaart

Ga naar boven