Opmerkingen

Iedereen op de huisartsenpraktijk probeert u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Dit willen wij graag van u horen, zodat wij zo snel mogelijk met u tot een oplossing kunnen komen. Uw klacht biedt ons de gelegenheid onze zorg verder te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht melden?

De snelste manier om uw ontevredenheid kenbaar te maken is om dit rechtstreeks te melden bij de huisartsenpraktijk. Dit kan op de volgende manier:

  1. Door het klachtenformulier van de website te downloaden en in te vullen: klik hier
  2. U kunt deze vervolgens in een gesloten envelop afgeven aan de assistente tav Drs. M.C. Kock, huisarts of opsturen naar Arnhemsestraat 46 6971 AS Brummen.
  3. Zet op de envelop het woord Vertrouwelijk.

Wilt u in uw brief in ieder geval naam, telefoonnummer en geboortedatum vermelden?

Dient u een klacht in namens iemand anders, dan graag de naam en geboortedatum van de betrokkene vermelden in uw brief.

Wij kunnen dan snel onderzoeken wat er is gebeurd.

Wat doen wij met uw klacht?

Uw klacht wordt onderzocht door een medewerker van de praktijk. Het kan zijn dat er telefonisch contact wordt opgenomen om de klacht nader toe te lichten.

Zodra er een reactie of antwoord is op uw klacht wordt u hier schriftelijk van op de hoogte gebracht. 

Bij wie kunt u verder terecht met uw klacht?

De huisartsenpraktijk is aangesloten bij: Huisartsenorganisatie Regio Zutphen (HRZu)

U kunt het klachtenformulier op de contactpagina https://hrzu.nl/contact/klacht-melden/.

U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het secretariaat van de huisartsenorganisatie in de genoemde regio's: regio Zutphen (HRZU) telefoonnummer: 0575-538 660.

Wilt u hulp bij het indienen van uw klacht? Bel dan met zorgbelang Gelderland
Weerdjesstraat 168, 6811 JH Arnhem
026-384 2822